שאלות ותשובות


זוהי שאלה חשובה מאוד. מיקום האחסון של האתר משפיע ישירות על זמן הטעינה שלו, ולכן על-מנת להקטין את זמן הטעינה, אתרים הנבנים אצלנו מאוחסנים בשרתים וירטואליים (CDN) הפזורים ברחבי העולם. מכיוון שכך לא תהיה השפעה על מהירות הטעינה עבור הגולשים באתרך וללא קשר למיקומם הפיזי. האתר שלך יטען באופן המהיר ביותר מכיוון שהוא נטען מהמיקום הקרוב ביותר האפשרי.
אתר אינטרנט שלא יכול להיות מאונדקס על ידי מנועי החיפוש הוא ממש חסר תועלת, ולכן אנחנו ב-SITE24 מוודאים כי האתר שלך גלוי לחלוטין לכל מנועי החיפוש, כולל גוגל. זהו אחד היתרונות העיקריים שלנו, ואנחנו גאים להיות מסוגלים לספק לך אתר מקצועי עם איכות מעולה.
קל ופשוט. אתם לא צריכים לדאוג לזה, כבר עשינו את זה עבורכם. כל אתר ב SITE24 מותאם אוטומטית לטלפונים חכמים ולטאבלטים. הזמן אתר אינטרנט כעת כדי להפוך את העסק שלך לנגיש על כל מכשיר.
בתקופה מאתגרת ,כשכולנו בבית, הדרך היחידה להיחשף לקהל לקוחתינו היא אתר אינטרנט עסקיֿֿ או חנות אינטרנטית. גולשים רבים המחפשים 24/7 שירותים רבים כמו שלך, מכל סוגי המכשירים המתקדמים. באתר שלך תוכל לשווק מוצרים חדשים, לספר על הניסיון המקצועי שלך, לעדכן אזורי שירות ולהדגיש את פרטי יצירת הקשר שלך.
לא. האתר שיוקם עבורך ניתן לעדכון עצמאי באופן ידידותי ונוח, של תכנים שונים ומגוונים. תוכל לעצב את האתר בעצמך באמצעות תבניות שעוצבו על ידי טובי המעצבים, ואם יעלה צורך, צוות יועצי התוכן שלנו יעמדו לרשותך ויסייעו לך בכל שלב.
התכנים הפופולריים ביותר קשורים לטיפים בנושאי המוצרים או השירותים שלך ולשאלות ולתשובות אשר עשויים להקל על הלקוח וגם לקדם את העסק שלך. כשאתה חולק ידע, התדמית שלך עולה ומשאירה רושם טוב על הלקוח. במקרה הצורך, הגולש יפנה לבעל העסק אשר יעניק לו תחושת ביטחון במקצוענות שלו.
גולשי גוגל מחפשים לרוב את המוצר באופן יזום, כך שעל המפרסמים להציג מודעות רלוונטיות לחיפוש המבוקש. כשזה מגיע לפייסבוק, בית העסק מעודד את הלקוח לפנות אליו ומעורר ביקוש ומודעות, בהתבסס על קהל היעד ומאפיינים נוספים. חשוב לומר כי מרבית המפרסמים החזקים משתמשים הן בפייסבוק והן בגוגל כדי להגיע לכל קהלי היעד הפוטנציאליים.
על תקציב הפרסום שלך להיות תלוי ביעדים שלך, בסוג המוצר ובקהל היעד שלך. אם אתה מוכר או משווק מוצר בעל תפוצה או קהל יעד גדול, מומלץ לנצל תקציב גבוה יחסית. מוצרי נישה או שירותים ספציפיים דורשים תקציב נמוך יותר. אם יש לך עסק קטן או בינוני, תקציב של כ 400$ לחודש יוכל לאפשר לך להגיע לקהלי יעד רלוונטיים בהצלחה רבה.
לא, אבל רצוי מאוד שיהיה. עסקים בעלי דף פייסבוק עסקי, יוכלו למנף את העסק שלהם, ליהנות מלייקים, קליקים ועדכונים שוטפים. יתרה מכך, זוהי הדרך היעילה ביותר לשמור על קשר אינטראקטיבי עם הגולשים בכל נושא - ולהרחיב את החשיפה לעסק.